Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie

zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.

Zamknij
Zasady pakowania    Aktualności    Monitoruj

Panel wyszukiwania

 Sprawdź kod pocztowy  Znajdź paczkomat  Oddziały przewoźnika  Obsługiwane kraje

Panel Obsługi Klienta

 Formularz kontaktowy  Narzędzia i integracja  Reklamacje UPS  Reklamacje FedEx  Reklamacje Geis  Reklamacje InPost  Oferta dla firm  Kiedy otrzymam pobranie

Obsługa Klienta



Zapraszmy do korzystania z Panelu wyszukiwania oraz Panelu Obsługi Klienta.

 

Jeśli Państwa pytanie dotyczy zagadnienia, które nie znajduje się w Panelu wyszukiwania lub Panelu Obsługi Klienta, możecie Państwo skontaktować się z nami korzystając z Formularza kontaktowego lub pod adresem email: kontakt@sender24.pl.

 

Jeżeli pytanie dotyczy zamówienia prosimy o podanie numeru zamówienia lub numeru przesyłki.

 

Numer zamówienia przesłany został na Państwa adres e-mail lub w przypadku użytkowników zarejestrowanych znajduje się w Panelu Klienta.

 

Numer przesyłki znajduje się na liście przewozowym, a w przypadku użytkowników zarejestrowanych znajduje się również w Panelu Klienta.

 

 

Zapraszamy
Zespół sender24.pl

Komunikat
Komunikat